• Najčastejšie otázky & odpovede •

• Úvodné video pre začiatočníkov •

Chcem s vami začať cvičiť - aký je postup?

Ak sa chcete pridať k nám na pravidelné cvičenie tvárovej jógy, je potrebné začať úvodným videom pre začiatočníkov. Dozviete sa v ňom informácie o mne, o tvárovej jóge, naučíte sa základné cviky a ich presné technické prevedenie. Po odcvičení videa sa môžete rozhodnúť, či budete s nami pokračovať v pravidelnom cvičení.

Môžem s vami cvičiť aj bez toho, aby som si zakúpila úvodné video pre začiatočníkov?

Áno, môžete, ale určite vám odporúčam precvičiť si najprv úvodné video pre začiatočníkov.

Online hodiny, či už tie naživo cez ZOOM alebo tie prostredníctvom týždenného videa, sú skôr vhodné pre tých, ktorí už absolvovali úvodnú hodinu pre začiatočníkov alebo workshop.

Ako si môžem zakúpiť úvodné video pre začiatočníkov?

Úvodné video pre začiatočníkov si viete zakúpiť veľmi jednoducho, prostredníctvom nášho ESHOPU.

Stačí si ho PRIDAŤ DO KOŠÍKA a následne už môžete prejsť do POKLADNE, vyplniť svoje údaje a dokončiť objednávku.

Na mail, ktorý pri objednávke zadáte, vám príde potvrdenie objednávky spolu s informáciou, ako môžete vykonať úhradu.

Objednávku môžete uhradiť na:

  • Banka: Všeobecná úverová banka, a.s.
  • Číslo účtu: 2830962056
  • Kód banky: 0200
  • IBAN: SK68 0200 0000 0028 3096 2056
  • BIC: SUBASKBX


Pre identifikáciu platby nezabudnite použiť číslo vašej objednávky.
Číslo vašej objednávky uvidíte v potvrdzovacom maile a pri platbe ho môžete uviesť ako variabilný symbol alebo ako poznámku.

Neprišiel mi mail s platobnými údajmi. Ako mám objednávku uhradiť?

Ak vám neprišiel mail s platobnými údajmi, prosím, skontrolujte si priečinok „Spam“ vo vašej e-mailovej schránke.

V prípade, že sa vám nepodarilo nájsť mail ani v spamovom priečinku, objednávku môžete uhradiť na:

  • Banka: Všeobecná úverová banka, a.s.
  • Číslo účtu: 2830962056
  • Kód banky: 0200
  • IBAN: SK68 0200 0000 0028 3096 2056
  • BIC: SUBASKBX


Pre identifikáciu platby nezabudnite použiť číslo vašej objednávky.
Číslo vašej objednávky uvidíte v potvrdzovacom maile a pri platbe ho môžete uviesť ako variabilný symbol alebo ako poznámku.

Kedy získam prístup k zakúpenému videu?

Po tom, čo nám budú peniaze pripísané na účet, označíme vašu objednávku ako uhradenú a vám príde mail s potvrdením, že vaša objednávka bola vybavená.

Ihneď v tomto momente získate aj prístup k zakúpenému úvodnému videu pre začiatočníkov.

Kde si viem zakúpené video pozrieť?

Všetok zakúpený obsah, vrátane úvodného videa pre začiatočníkov, si viete pozrieť v sekcii Môj účet > Zakúpený obsah.

Ak si na našej webstránke objednávate po prvýkrát, ihneď po vytvorení objednávky sa vám automaticky vytvorí aj váš vlastný účet. Do mailu vám príde potvrdenie o tom, že váš účet je vytvorený a jediné, čo musíte urobiť vy, je nastaviť si vlastné heslo. Odkaz na nastavenie hesla nájdete priamo v spomínanom maile.

Pri každej ďalšej objednávke sa potom už len stačí prihlásiť do vášho účtu pomocou hesla, ktoré ste si nastavili. V sekcii Môj účet nájdete všetko potrebné – prehľad všetkých svojich objednávok spolu s faktúrami, prístup k zakúpenému obsahu aj možnosť zmeniť uložené údaje či iné nastavenia účtu.

Ak náhodou heslo zabudnete, nič sa nedeje, viete si ho obnoviť priamo TU.

Koľkokrát si môžem zakúpené video prehrať?

Počet prehratí nie je nijak obmedzený, takže zakúpené video si môžete prehrať toľko krát, koľko samy chcete.

Video budete mať k dispozícii po dobu 14 dní od pripísania úhrady na náš účet. Po uplynutí 14 dní už nebude možné video prehrať. Ale nebojte sa, predtým, než platnosť videa vyprší, pošleme vám mailom pripomienku, aby ste naňho náhodou nezabudli. Prístup k videu je možné predĺžiť jeho opätovným zakúpením.

Precvičila som si úvodné video, ako môžem pokračovať ďalej?

Ak ste si úvodné video pre začiatočníkov už precvičili a chceli by ste pokračovať v cvičení tvárovej jógy, môžete sa pridať na naše online hodiny.

Online hodiny NAŽIVO cez ZOOM prebiehajú vždy v UTOROK, ŠTVRTOK a NEDEĽU o 20:00 (ak máte problém s kamerami, nemusíte mať kameru zapnutú, stačí keď budete vidieť vy mňa). Aktuálne informácie k prihlasovaniu na tieto online hodiny nájdete vždy TU (na mojej FB stránke).

Okrem online hodín NAŽIVO pripravujem každý týždeň aj jedno nové týždenné video, ktoré si môžete zakúpiť prostredníctvom ESHOPU. Viac informácií o týždenných videách nájdete nižšie, v sekcii Týždenné video.

Mám technické problémy pri prehrávaní videa - čo mám robiť?

Ak máte pri prehrávaní videa technické problémy a video si neviete prehrať, prosím, ako prvé skontrolujte svoje internetové pripojenieči ste na internet pripojený a či je signál dostatočný.

V prípade, že je vaše internetové pripojenie v poriadku a aj napriek tomu si neviete video prehrať, kontaktujte nás mailom na info@faceyogaskatkou.sk a my sa váš problém pokúsime vyriešiť v čo najkratšom čase.

Nenašla som odpoveď na svoju otázku, ako inak môžem získať pomoc?

Ak ste nenašli odpoveď na svoju otázku, neváhajte nás kontaktovať mailom na info@faceyogaskatkou.sk.

• Týždenné video •

Pre koho je týždenné video určené?

Týždenné video je vhodné len pre tých, ktorí už absolvovali úvodnú hodinu pre začiatočníkov alebo workshop.

Týždenné video je určené pre tie z vás, ktorým:

  • nevyhovujú online hodiny cez ZOOM
  • občas sa nestihnú na online hodiny cez ZOOM prihlásiť
  • chcú si zacvičiť ešte jednu hodinu navyše


Každý týždeň natáčam úplne nové video
a nejde o záznam z online hodiny cez ZOOM.

Ako si môžem týždenné video zakúpiť?

Týždenné video si viete zakúpiť veľmi jednoducho, prostredníctvom nášho ESHOPU.

Vždy v piatok pribudne na ESHOP nový produkt, s názvom Video na týždeň OD – DO, napríklad Video na týždeň 25.2. – 2.3.2024. Prosím, vždy si skontrolujte, či si kupujete video na správny týždeň.

Tento produkt si viete PRIDAŤ DO KOŠÍKA a následne už môžete prejsť do POKLADNE, vyplniť svoje údaje a dokončiť objednávku.

Na mail, ktorý pri objednávke zadáte, vám príde potvrdenie objednávky spolu s informáciou, ako môžete vykonať úhradu.

Objednávku môžete uhradiť na:

  • Banka: Všeobecná úverová banka, a.s.
  • Číslo účtu: 2830962056
  • Kód banky: 0200
  • IBAN: SK68 0200 0000 0028 3096 2056
  • BIC: SUBASKBX


Pre identifikáciu platby nezabudnite použiť číslo vašej objednávky.
Číslo vašej objednávky uvidíte v potvrdzovacom maile a pri platbe ho môžete uviesť ako variabilný symbol alebo ako poznámku.

Neprišiel mi mail s platobnými údajmi. Ako mám objednávku uhradiť?

Ak vám neprišiel mail s platobnými údajmi, prosím, skontrolujte si priečinok „Spam“ vo vašej e-mailovej schránke.

V prípade, že sa vám nepodarilo nájsť mail ani v spamovom priečinku, objednávku môžete uhradiť na:

  • Banka: Všeobecná úverová banka, a.s.
  • Číslo účtu: 2830962056
  • Kód banky: 0200
  • IBAN: SK68 0200 0000 0028 3096 2056
  • BIC: SUBASKBX


Pre identifikáciu platby nezabudnite použiť číslo vašej objednávky.
Číslo vašej objednávky uvidíte v potvrdzovacom maile a pri platbe ho môžete uviesť ako variabilný symbol alebo ako poznámku.

Kedy získam prístup k zakúpenému videu?

Po tom, čo nám budú peniaze pripísané na účet, označíme vašu objednávku ako uhradenú a vám príde mail s potvrdením, že vaša objednávka bola vybavená.

Keďže ide o týždenné video, prístup k nemu získatev daný deň ráno. Napríklad, ak si zakúpite Video na týždeň 25.2. – 2.3.2024, prístup získate 25.2. o 00:01.

Samozrejme, ak si zakúpite video už počas prebiehajúceho týždňa, napríklad 26.2., prístup získate ihneď po pripísaní peňazí na náš účet.

Kde si viem zakúpené video pozrieť?

Všetok zakúpený obsah, vrátane týždenného videa, si viete pozrieť v sekcii Môj účet > Zakúpený obsah.

Ak si na našej webstránke objednávate po prvýkrát, ihneď po vytvorení objednávky sa vám automaticky vytvorí aj váš vlastný účet. Do mailu vám príde potvrdenie o tom, že váš účet je vytvorený a jediné, čo musíte urobiť vy, je nastaviť si vlastné heslo. Odkaz na nastavenie hesla nájdete priamo v spomínanom maile.

Pri každej ďalšej objednávke sa potom už len stačí prihlásiť do vášho účtu pomocou hesla, ktoré ste si nastavili. V sekcii Môj účet nájdete všetko potrebné – prehľad všetkých svojich objednávok spolu s faktúrami, prístup k zakúpenému obsahu aj možnosť zmeniť uložené údaje či iné nastavenia účtu.

Ak náhodou heslo zabudnete, nič sa nedeje, viete si ho obnoviť priamo TU.

Koľkokrát si môžem zakúpené video prehrať?

Počet prehratí nie je nijak obmedzený, takže zakúpené video si môžete prehrať toľko krát, koľko samy chcete.

Samozrejme, video je možné prehrávať len v priebehu týždňa, kedy ste si ho zakúpili. Napríklad, ak si zakúpite Video na týždeň 25.2. – 2.3.2024, váš prístup k videu vyprší 2.3. o 23:59. Po tomto dátume už nebude možné video prehrať. Ale nebojte sa, predtým, než platnosť videa vyprší, pošleme vám mailom pripomienku, aby ste naňho náhodou nezabudli.

Mám technické problémy pri prehrávaní videa - čo mám robiť?

Ak máte pri prehrávaní videa technické problémy a video si neviete prehrať, prosím, ako prvé skontrolujte svoje internetové pripojenieči ste na internet pripojený a či je signál dostatočný.

V prípade, že je vaše internetové pripojenie v poriadku a aj napriek tomu si neviete video prehrať, kontaktujte nás mailom na info@faceyogaskatkou.sk a my sa váš problém pokúsime vyriešiť v čo najkratšom čase.

Nenašla som odpoveď na svoju otázku, ako inak môžem získať pomoc?

Ak ste nenašli odpoveď na svoju otázku, neváhajte nás kontaktovať mailom na info@faceyogaskatkou.sk.

• Darčeková karta •

Čo je darčeková karta a na čo všetko ju môžem využiť?

Darčeková karta je elektronická poukážka, ktorú môžete darovať svojim blízkym.
Obdarovaný ju môže použiť na nákup produktov a služieb na našom ESHOPE.

Je možné ju použiť napríklad na nákup:

  • úvodného videa pre začiatočníkov
  • pravidelných týždenných videí
  • predplatného na 10 online hodín
  • a ďalších produktov, ktoré nájdete na našom ESHOPE
Ako získam darčekovú kartu?

Darčekovú kartu si viete zakúpiť veľmi jednoducho, prostredníctvom nášho ESHOPU.

Stačí si vybrať požadovanú sumu, PRIDAŤ DO KOŠÍKA a následne už môžete prejsť do POKLADNE, vyplniť svoje údaje a dokončiť objednávku.

Na mail, ktorý pri objednávke zadáte, vám príde potvrdenie objednávky spolu s informáciou, ako môžete vykonať úhradu.

Objednávku môžete uhradiť na:

  • Banka: Všeobecná úverová banka, a.s.
  • Číslo účtu: 2830962056
  • Kód banky: 0200
  • IBAN: SK68 0200 0000 0028 3096 2056
  • BIC: SUBASKBX


Pre identifikáciu platby nezabudnite použiť číslo vašej objednávky.
Číslo vašej objednávky uvidíte v potvrdzovacom maile a pri platbe ho môžete uviesť ako variabilný symbol alebo ako poznámku.

Neprišiel mi mail s platobnými údajmi. Ako mám objednávku uhradiť?

Ak vám neprišiel mail s platobnými údajmi, prosím, skontrolujte si priečinok „Spam“ vo vašej e-mailovej schránke.

V prípade, že sa vám nepodarilo nájsť mail ani v spamovom priečinku, objednávku môžete uhradiť na:

  • Banka: Všeobecná úverová banka, a.s.
  • Číslo účtu: 2830962056
  • Kód banky: 0200
  • IBAN: SK68 0200 0000 0028 3096 2056
  • BIC: SUBASKBX


Pre identifikáciu platby nezabudnite použiť číslo vašej objednávky.
Číslo vašej objednávky uvidíte v potvrdzovacom maile a pri platbe ho môžete uviesť ako variabilný symbol alebo ako poznámku.

Kedy a ako mi bude darčeková karta doručená?

Po tom, čo nám budú peniaze pripísané na účet, označíme vašu objednávku ako uhradenú a vám príde mail s potvrdením, že vaša objednávka bola vybavená.

Ihneď v tomto momente vám príde aj samostatný email s darčekovou kartou v prílohe, vo forme PDF súboru.

Následne ju môžete vytlačiť alebo elektronicky poslať osobe, ktorú chcete obdarovať.

Ako obdarovaný darčekovú kartu použije?

Obdarovaný zadá kód uvedený na darčekovej karte pri dokončovaní objednávky v e-shope. Hodnota karty sa automaticky odpočíta z celkovej sumy nákupu.

Je možné darčekovú kartu použiť viackrát?

Áno, ak celková suma nákupu nepresiahne hodnotu karty, zvyšný kredit zostáva na karte a obdarovaný ho môže využiť pri ďalšom nákupe.

Aká je platnosť darčekovej karty a čo sa stane po uplynutí tejto doby?

Darčeková karta má platnosť až 365 dní od dátumu zakúpenia.

Po uplynutí 365 dní od zakúpenia darčekovej karty už karta nie je platná a kredit na nej prepadne. Odporúčame teda využiť ju čím skôr.

Čo ak obdarovaný stratil kód darčekovej karty?

Ak ste kód stratili, kontaktujte nás na našom e-maili info@faceyogaskatkou.sk. Radi vám pomôžeme obnoviť prístup k darčekovej karte.

Nenašla som odpoveď na svoju otázku, ako inak môžem získať pomoc?

Ak ste nenašli odpoveď na svoju otázku, neváhajte nás kontaktovať mailom na info@faceyogaskatkou.sk.

Registrácia

Miesto je rezervované až po uhradení zálohy 10€ na číslo účtu, ktoré vám bude zaslané mailom po dokončení registrácie.